Re: internet w kablowce UPC

Autor: Scream (scream_at_w.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 22:15:08 MET

> Witam

ja również, też jestem zainteresowany tym tematem :))

> Czy ktos wie cos na temat internetu w PTK(UPC) ???

tak :))

> Niedawno skonczyli ukladac u mnie w bloku (piwnica) kanal zwrotny :)

u mnie byli we wrześniu :)

> Podobno maja byc lepiej przygotowani niz ASTER CITY !!!

podobno

> Ciekawi mnie kiedy zaczna podlaczac !!!

facet w infolinii mówił, żeby pytać o to w drugiej połowie miesiąca !!!!!

> I jaka bedzie cena podlaczenia i abonamentu ?

napewno konkurencyjna w stosunku do TPSA i AC. Inaczej nie będą mieli
klientów.

> P.S. Czy transfer okolo 50-60 kB/s (z Polski) jest mozliwy ???

hmm... naturalnie, ale za takie łącze płaci się kilka tysięcy $$$
miesięcznie...

> A jak jest w ASTER ???

podobnie jak SDI. Tyle że Aster ma zrobioną maskaradke i jest jeden ip dla
całej sieci. Podobno w ptk mają być oddzielne ip, ale nie chce mi się w to
wierzyć.....

--
best.regards________________________mobile: +48-607-114-903
kamil.rydzynski /scream/ .............. <@:> scream(at)w.pl
MS Whistler - "A świstak siedzi i zawija je w te sreberka..." :))