AMD

Autor: Adam (lamusa_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 23:14:35 MET

Witam
Jak do tej pory , wiekszosc postow na grupie o Duronach Athlonach ,
Thunderbirdach jest raczej pozytywna . A to komus tam udalo sie podkrecic
Durona 600 na 1200 , czy jak to Thunderdird bije na glowe PIII w jakims tam
benchmarku no i oczywiscie siec ,powazne serwisu wychwalaja pod niebiosa
najnowsze dzieci AMD . Ja zreszta tak samo po zlozeniu komputera bylem pod
wrazeniem szybkoscia Durona czy Grzmota. No i teraz chcialbym zadac pytanie
. Mam nadzieje ,ze emocje juz opadly. Fakt , ze mamy pod maska 1.5 Ghz i
,ze zaden marny Intelek do piet nam nie dorasta przeszedl juz do porzadku
dziennego . Tak wiec prosilbym szczesliwych(?) posiadaczy Duronow i Grzmotow
(jakos lepiej brzmi;) o szczera wypowiedz na temat wszystkich minusow z
jakimi sie napotkali podczas eksploatacji swoich komputerow. Chodzi mi w
szczegolnosci o
opinie osob posiadajacych te komputery , nie o skladajacych .Zlozyc
,skonfigurowac ,odpalic pare testow i oddac klientowi nie problem . Gorzej z
ekspoatacja , w
szczegolnosci gdy ktos lubi pograc czy poodpalac rozne programiki.

Adam

PS ; I bron Boze nie chce wywolac zadnej wojny , chce sie tylko dowiedziec
jekie sa wasze odczycia ... zreszta sam mam durona , za sciana po lewej
stronie u sasiada Grzmota(sam polecalem) ,zas po prawej tez Duron i tez za
moja namowa, kumpel chcial PIII 500. I szczerze powiem , nie wiem czy dobrze
zrobilem ...