Re: AMD

Autor: pklimcze (pklimcze_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 05 Nov 2000 - 21:16:32 MET

Prawdą jest ze plytki z pism sa do dupy to bardziej sprawa tlocczenia a nie
programow. poprostu sa kiepsko tloczone a liczba bledow odczytu przkracza
zdolnosci korekcji:
Powiem wam nic lepiej nie robitakiej plytce jak mocne szorowanie w cieplej
wodzie z plynem do mycia naczyn - oczywiscie nalezy dokladnie plytke
wysuszyc przed ponownym uzyciem - Pklinmczw
Adam napisał(a) w wiadomości: <8uk5g3$gjo$3_at_news.tpi.pl>...