Dlaczego dysk przenośny wpieprza się między partyc

Autor: Arek Piotrowski (arekp_at_darmo.alter.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 16:32:05 MET

Od niedawna mam drugi HDD (850MB) jako przenośny, oraz mam również
5.1GB podzielonego na partycje C i D. Problem jest w tym, że gdy po
włożeniu przenośnego dysku do kieszeni Win98 przyznaje mu literkę D, a
drugiej partycji starego dysku E, a Cd-ROMowi F.
Wtedy jest zupełny bałagan, skróty na pulpicie nie działają itd.
Po wyłączeniu go powraca do normalnego stany, tzn. znów stary dysk ma
przydzielone literki C i D, a CD-ROM E
Jak zmusić Windows, żeby przydziełał dyskowi przenośnemu literę E, a
CD-ROMowi F bez względu na to czy dysk jest w kieszeni czy go nie ma?

Z góry dzięki za pomoc.

--
<< Arkadiusz Piotrowski <-------------------> http://www.arek.cp.pl >>
<< e-mail: arekp_at_pactor.com.pl <-------> arekp_at_darmo.alter.pl >>