Re: BX6 rev 2.0

Autor: Paweł Rączka (ghost_at_jasna.tarnow.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 21:23:17 MET

Użytkownik "Zyli" <zlipka_at_zarzad.rudzka.com.pl> napisał w wiadomości
<ciach>
> procesor
> <ciach...>
>
> Moglbys dokladniej wyjasnic sprawe mnoznika?
> W biosie QR dla BX6r2 jest max. mnoznik 9,0. To skad bios wezmie 9,5?
> Idac tym tokiem myslenia mozna wpakowac CelerII-733 bo: "to niewazne,
> procesor i tak wymusi mnoznik".
> To po co dla plyt BH6 wydano bios bodajze SS, ktory ma wyzsze
> mnozniki?
<ciach>

Chodzi o to, ze teoretycznie intel moze zaczac robic procesory bez blokady
mnoznika i wtedy dobrze jest miec mozliwosc wybrania wysokiego mnoznika, ale
w chwili gdy wszystkie celerony i P3 maja zablokowane mnozniki to to co
pisze w biosie jest niewazne. Wiem ze wyglada to glupio, ale taka jest
prawda, bios moze nie miec w ustawieniach wyzszego mnoznika, ale gdy wlozysz
odpowiedni procesor (z wyzszym mnoznikiem niz pozwala BIOS) to wszystko jest
OK (sprawdzone empirycznie :) Tak wiec gdybys wlozyl 733 to tez by
dzialal.

Pozdrawiam

--
Paweł Rączka   ghost_at_jasna.tarnow.pl
GSM/SMS: (0)604-955-768
ICQ: 44791259
ftp://mp3:mp3@ghost.jasna.tarnow.pl
Linux is like a wingwam: No Gates, no Windows, Apache inside