Re: ZIP iOMEGA - problem

Autor: ernest (kolan_at_writeme.com)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 14:59:08 MET

Użytkownik Jarek G. <Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8u8ja3$rhe$1_at_flis.man.torun.pl...
> sformatowanej dyskietki. Pomóc może tylko serwis.
>
> Nie sadze. Istnieje inna mozliwosc (99% szansy na to) - jesli: ZIP jest
> widziany jako naped B: (zaraz po FDD) A powinien byc gdzies za HDD...
> Mialem tak kilka razy, gdy np. dokladalem dvd, albo nagrywarke. Trzeba
> pobawic sie ustawieniami na kablach i jumperach i zmusic "dziada" do
> umieszczenia sie po partycjach twardego.

U mnie w pracy chodzi na B: bez zadnych problemow.
1. W instrukcji do zipa jest napisane, ze nie powinien on byc wykrywany w
biosie. Wylacz wykrywanie zipa w biosie komputera.
2. Sa na rynku zipy, ktore KLIKAJA glosno - wada fabryczna - naped oddaj do
serwisu, powinni od reki dac nowy.