Re: ABIT KT7 - problem przy wlaczaniu

Autor: Pawel (pawkor_at_rudykot.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 16:01:57 MET

Dnia pieknego (Tue, 7 Nov 2000 15:54:08 +0100) Piotr Kowalski napisal:
>Panowie nie jest to problem nowy. Składając przez lata komputery natknąłem
>się na kilka takich przypadków.
>Przyznam się że nie rozwiązałem tego problemu ale wydaje się że jest to wina
>zasilacza.
Wczesniej mialem plyte AOpen i niebylo problemow z wlaczaniem ani zadna gierka
ani razu sie niepowiesila :)
Wychodzi ze AOpen lepszy od ABIT'a co mnie troche rozsmiesza.
ABIT'ow uzywam od czasow jak qpilem pierwszego Celerona byl to BH6
pozniej BE6, BP6, przez chwile BE6-2, teraz KT7 i nigdy niemialem powodow
do narzekania na ten sprzet.
Az do czasu gdy postanowilem pozbyc sie slamazarnego Cel2 566_at_850 i kupic sobie
Duronka 600 ktory chodzi bez wiekszych problemow na 900 i jest duzo szybszy.
Ale po co ja to pisze - wszyscy i tak o tym wiedza. :)

--
Pozdrawiam,
Pawel Korzybski