Re: Wybieram modem...

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 15:10:11 MET

Tue, 7 Nov 2000 14:44:59 +0100; "Przemek Galuba" <pgaluba_at_voyager.pl>
...i nie odezwałbym się, gdybym nie przeczytał tego:

><ciach>
>
>Przede wszystkim nigdy nie wierz w testy CHP-a !!!!!!!!!
>Poważnie, sam pracuje w branży i wiem, że ich typy wynikają chyba tylko z
>tego kto da większą kasę za reklamę. Jeżeli chcesz mieć naprawdę bezstronne
>testy to polecem www.pc.com.pl , www.kaktus.pl i oczywiście grupę.

Co do grupy... Sam widzisz, Chip napisał byle co, ale napisał.
<rozczarowanie_nie_od_dzis>
Z grup niewiele się nie dowiem.
</rozczarowanie_nie_od_dzis>
Sam widzisz.
Napisałem, bo pomyślałem 'e, a nóż-widelec komuś sie będzie chciało'.

{za adresy dziekuję, choć w niczym mi nie pomogły :( }

--
Pozdrówka
Grzegorz