Re: Wybieram modem...

Autor: Krzysztof Sterna (krzys_sterna_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 15:21:45 MET

"Grzegorz Góra" <grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> W listopadowym n-rze CHIPa zobaczyłem króciótki test kilku modemów -
> jako że przymierzam się do kupna, chciałbym się zorientować który
> wybrać. Nie potrzebuję kombajnu, ma być wewnętrzny, w cenie ok. 200 zł
> i broń boziu by nie był to winmodem.

ostatnio komus instalowalem asmax surfer - 180pln...
nie testowalem go dokladnie, ale na mojej linii (stara centrala, chyba nadal
analogowa) laczyl sie na ponad 53000! troche mnie to zdziwilo, bo nie
spodziewalem sie az tak dobrego wyniku...
modem jest na kosci Lucent, ale nie wiem czy to winmodem czy nie...
aha... na stronie asmaxa sa sterowniki dla linuxa do modemow, ktore robia...

pzdr,
KS