Re: Eudora 5 i ISO znaczki.

Autor: Krzysiolek (krzysiołek_at_Krzysio.Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 14:26:00 MET

On 07 Nov 00 08:35:34 +0100, "Tomasz Glowacki"
<glowacka_at_bobas.czd.waw.pl> wrote:

>CZe!
>
> Ja tak krótko, poprosiłbym odpowiedź na priv8 bo listy nie
>czytuję stale.
>
>Czy ktoś wie jak zrobić aby w Eudorze 5.0 ustawić kodowanie polskich znaków
>tak przy oglądaniu jak i przy wysyłaniu?
>
>Piszę po polsku, jednak wszystko jest konwertowane na jakiś dziwny standard
>(nawet chyba nie CP 1250). Na ekranie mam krzaki, ktoś też dostaje krzaki.

Polecam napisać do Chipa. W ostatnim numerze bardzo się zachwycali
Eudorą, i nawet nie zająkneli się na temat polskich literek. Wynika z
tego że znają jakiś prosty sposób ich uzyskania. Może bedą mili i
podzielą się jednak tą wiedzą.

Krzysiołek

-------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
krzysiołek_at_bci.pl