Eudora 5 i ISO znaczki.

Autor: Tomasz Glowacki (glowacka_at_bobas.czd.waw.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 08:35:34 MET

CZe!

        Ja tak krótko, poprosiłbym odpowiedź na priv8 bo listy nie
czytuję stale.

Czy ktoś wie jak zrobić aby w Eudorze 5.0 ustawić kodowanie polskich znaków
tak przy oglądaniu jak i przy wysyłaniu?

Piszę po polsku, jednak wszystko jest konwertowane na jakiś dziwny standard
(nawet chyba nie CP 1250). Na ekranie mam krzaki, ktoś też dostaje krzaki.
Outlooka nie chcę bo to jest namiastka mailera, rozwiązania tam zastosowane
dowodzą chyba, że autorzy nigdy w życiu nie wysyłali maila albo nigdy nie
przeczytali czegoś co się zwie NETYKIETA. No cóż... Eudorę mam
zarejestrowaną, więc dlatego z niej korzystam.

Trochę mnie to irytuje, bo pod amigą nie mam najmniejszych problemów z
polskimi znakami (jak zresztą widzicie w tym mailu).

Pozdro,
Tomek

--
  TomeQ^AVD^BRK (Tomasz Głowacki) UIN: *14648504*
      tomeq_at_amigascne.org