Re: Emulator Terminala

Autor: Nightmare (nightmarex_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 13:01:40 MET

"Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote in message
> terminal type VT100 - ja musze mieć kolorowe ANSI albo Wyse60 !!!
> i jeszcze nie ma polskiej strony kodowej !!!
netterm - no i od razu widac ze nie wiesz o czym mowisz - emulacja:
okolo 25 terminali w tym oczywiscie ansi, wyse50, wyse60
- mapy klawirek przez opcje international mappings - plik z polska
pewnie na stronie producenta, lub bezproblemowo samemu na podstawie
dolaczonych wzorow innych klawiatur. Znam paru naprawde niezlych
adminow ktorzy nie uzywaja pod winem niczego innego... chyba ze trza
im ssh.
No ale pewnie Ty chciales sobie tylko pokrzyczec jaki jestes boski.