Re: ABIT KT7 - problem przy wlaczaniu

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 12:56:14 MET

Tez tak mialem przez chwile (Abit KT7 RAID & GF 2 MX Prolink). Glowy nie
dam, ale chyba po prostu ja wyjalem i dokladnie wsadzilem raz jeszcze.
Czasami karty maja tak zrobione sledzie (albo obudowy takie sa), ze grafika
nie jest wcisnieta jak nalezy i minimalnie moze nie stykac jedna ze
sciezek - nawet jak wystartuje, to sie nagrzeje (mikronapiecia etc.) i nagle
"ciemnosc widze, widze ciemnosc..".
U mnie byly problemy tylko podczas startu...

Pozdrawiam
Jarek