ABIT KT7 - problem przy wlaczaniu

Autor: Pawel (pawkor_at_rudykot.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 10:33:31 MET

        Witam,
Jestem "szczesliwym" posiadaczem plyty ABIT-KT7 i Duron600.
Jedyny problem na jaki udalo mi sie do tej pory trafic to problem przy
wlaczaniu komputera. Wlaczam i nic czarny ekran, monitor wyswietla No Signal,
po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu wszystko dziala.
Czasami zdarza sie tak przy reboocie - musze wtedy wylaczyc i wlaczyc i dalej
dziala. Nie wiem co jest tego przyczyna.
Karta graficzna Matrox G400 - ostatnio zrobilem update BIOSu ale to nie
pomoglo. BIOS w mobo - najnowszy ze strony ABIT'a.

Mialem tez problemy z grami. Niezaleznie od tego czy procek byl podkrecony
czy nie, gry sie zawieszaly - zamrozony ekran lub pojawianie sie krzakow i
zamorozenie ekranu.

Ma ktos moze jakies pomysly ?

ps. Via4in1 tez mam nowy.
ps2. u kolegi ktory ma GF256ddr tez tak jest jesli chodzi o wlaczanie kompa
ps3. po wlozeniu u mnie GF2 MX Leadtek'a tez byl taki problem

--
Pozdrawiam,
Pawel Korzybski