Re: AVERMEDIA phone98 zgrywanie w formatach takich jak .mpg itp (nie avi)

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 10:32:29 MET

On Tue, 31 Oct 2000 22:32:54 +0100, "Witold Jamroż"
<elwitjam_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Mam AverMedia Phone 98.Chętniepozgrywał bym sobie coś. Niestety mam problem-
>mianowicie nie mogę nagrać klipu w jakimś dobrze skompresowanum pliku jak np.
>mpg. Klip .avi co prawda ma wyższą jakość, ale osiąga gigantyczne rozmiary. To
>mnie za bardzo nie cieszy )-: Jeśli mógłbyś mi coś zaradzić w tej kwestji
>proszę o pomoc.
>
>SERDECZNE DZIĘKI !!!

Virtual Dub i jego modul Capture AVI.
Zgrywa idealnie bez gubienia klatek w kazdym wystarczjaco wydajnym
kodeku ktory masz w systemie.

To samo z dzwiekiem.

BTW. Avermedia (TV Series) nagrywa nie w czystym avi a w bardzo dobrym
kodeku Motion Vawelets, ktory oferuje kompresje od 6:1 (jakosc prawie
identyczna z czystym avi (nieskompresowanym obrazie np. RGB) do 60:1
(czy cus kolo tego) w locie z framrate = 25 fps (bez gubienia klatek).

Na dysku 13 GB wystarczy do na ok. 3 godziny w 1/2 PAL.
A potem VirtualDubem do divx'a (ok. 10 fps na p III 450).
Trudno o lepszy kodek.

--
Beerman
e-mail : beerman_at_perfect.net.pl