Re: Nie mialem problemu - Duron'a kupilem (dlugie)

Autor: Onkel Jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 12:04:06 MET

"JeRRy" <jerry_at_timsi.com.pl> schrieb im Newsbeitrag

czesc !
jesli ci sie chce, sprobuj nastepujaco:
- wywal sterownik karty graficznej (zmien na standard vga)
- wywal wspomaganie agp z service pack
-zainstaluj sterownik karty raz jeszcze jako pierwszy, nie pozwalajac na
restart (to wazne !) ktorym zazwyczaj konczy sie ta procedure,
- teraz dopiero wspomaganie agp z via4in1 ( u mnie to bylo 4.24)
 jesli masz juz zainstalowany directx wyzszy niz 6.1 to troszke niedobrze,
ale byc moze pomoze. gdybys instalowal system ponownie, sprobuj tak jak
napisalem i dopiero na to wszystko directx.
u mnie bylo (co prawda na innej plycie i z inna karta, ale jednak) prawie
dokladnie tak jak opisales i dopiero gdy zainstalowalem w takiej kolejnosci,
zaczelo sie krecic.
pozdr.
jurek