Re: nagrywarki: LG czy Yamaha?

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 12:34:21 MET

"Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote in message
> Jak się okazało w tej dziurze, jaką jest Białystok nie dostanę Plextora
> (a 8 miała być za 1000zł!). Postanowiłem więc kupić coś tańszego (przecież
> nie wydam 1000zł na jakieś HP). Do wyboru np. mam:
>
> LG 4/4/32 CED_8083B OEM 640
> LG 8/4/32 CED-8042B Retail 835
> Yamaha 8/8/24 8842E-B5 OEM 860
> Yamaha 8/8/24 8824E-VK Ret 930
>
> z LG mam złe doświadczenia, kupiłem ich czytnik, który się zacina, nosiłem
> do serwisu, jednak nic nie zrobili (czytnik mam do dziś), obawiam się
jednak,
> czy z serwisem Yamahy nie będzie gorzej...
Mnie sie Yamaha scsi 8/4/24 zepsula po 1/2 roku, odnioslem do sklepu, oni do
hurtowni, hurtownia do autoryzowanego serwisu po czym otrzymalem odpowiedz,
że byla to moja wina bo musialo byc przepiecie w sieci i przypalilo sie
"wewnatrz obudowy" gniazdo od podlaczenia napiecia. Tak bylo we Wroclawiu -
moze gdzie indziej jest lepiej. Od tej pory uwazam Yamahe za szmelc a o
serwisie mam jeszcze gorsza opinie...
A mam zamiar kupic Ricoha ide - w Chipie sa niezle recenzje.

pozdrawiam
Szymon