Re: Mysz Logitech Cordless

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 11:31:56 MET

"Hightower" <highpc_at_idea.net.pl> wrote in message
> [...]

"pudeleczko" wym. mniej wiecej 6x10x2 i dlugi kabel .
calosc, tak czy tak mozesz polozyc przy kompie lub kolo monitora
(ja tak mam) bo spokojnie lapie na ponad trzy metry
na koncu jest po prostu najzwyklejsza wtyczka PS/2
- u mnie dwie bo to Desktop Cordless - z klawiatura-
znajduje obydwie rzeczy bez zadnych driverow - od samego
poczatku (sprawdzone na moim kompie i 3 laptopach)

Drivery logitecha (zreszta bardzo dobre) - obluguja tylko
stan baterii + dodatkowe "bajery" w stylu kolko
i nawigacja w sieci - w myszy, oraz dodatkowe guziki +"diody" z klawiatury
:-)

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku