Re: Nie mialem problemu - Duron'a kupilem (dlugie)

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Fri 03 Nov 2000 - 10:37:54 MET

Witam !

Mysle że Ci pomogę :)

Spróbuj zrobić to :

1. Zainstaluj servive pack 4.24a w trybie Standard mode.
2. Jesli na ekranie komputera bedą pojawiały się "śmieci" to zmień ustawienia
AGP na E9 lub EA lub DA.
3. Zainstaluj sterowniki 5.32

Ja sam miałem problemy z Rivą TNT2 i Duronem. Objawu bardzo podobne do Twoich.

Kontaktowałem się takżez Nvidią i dowiedzaiłem się że większośc kart
graficznych opartych na chipie Riva TNT2 ma problemy z chipsetem KT133/KX133.

W wiekszosci przypadkach pomaga ustawienia AGPx1 i ustawinaie AGP.

PS. Jesli masz jeszcze jakieś problemy to pisz , ale niena grupę tylko
bezpośrednio do mnie.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///