Re: Nie mialem problemu - Duron'a kupilem (dlugie)

Autor: Ruppert (ruppert_at_gemini.net.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 09:47:17 MET


Użytkownik "JeRRy" <jerry_at_timsi.com.pl> napisał w wiadomości
news:3a02640d$1_at_news.vogel.pl...
> Dzieki wszystkim za rade.
> Jestem madrzejszy ;-)
> Po drugie dzieki ludkom za ten nieszczesny plik ;-)
> Zainstalowalem "poprawnie" i sam wiem, ze to bzdet
> i nic nie daje ;-(
>
> Teraz znow Was pomecze liczac na pomoc.
>
> Nie strzepie tutaj klawiatury i nie szarpie sie ze sprzetem
> 3 dzien dla samego sportu. W tej chwili caly ten VIA i Asus V3800
> (przynajmniej w moim kompie) to jedna wielka porazka.
> Szukam przyczyny, bo _gry_wala_sie_na_pysk_!
>
> 1. Zawieszanie.
>
> Calkowicie bez przyczyny (na tej samej karcie i P2B tego nie mialem).
> Calkowicie nieobliczalne i nieprzewidywalne. Czasami po 5 sek. gry,
> czasami po 5 min., ale zawsze. Czasami pada wszystko (wisi i dzwiek
> i wideo). Czasami gra wizualnie staje ale "slychac akcje w tle" i wydaje
> sie ze gierka dziala. Czasami uda mi sie wyjsc do winy, a czasami
> pozostaje tylko reset. _Co_wazne_ Bywa tak, ze gierka pozostawiona
> zwieszona na np. 10, 15 sek nagle sie odblokowuje i poleci jeszcze
> kilkanascie
> klatek lub sek., by za 5, 10, 15 sek. wiechnac sie na dobre. Zawsze ma to
> miejsce w grafice 3D. Nigdy w windzie, nigdy w 2D, nigdy nawet w setup'ie
> gier. Tylko podczas "prawdziwego grania".
>
> 2. Artefakty.
>
> Oprocz w/w obrzydliwosci wystepuja jeszcze nieznane mi do tej pory
> artefakty i przeklamania. Przypomina to cos na ksztalt "starego filmu"
> bardzo zniszczonego. Wyskakuja w roznym czasie, w roznych miejsca,
> roznych wielkosci i roznych kolorow kreseczki (pion i poziom). Znowu
> zero schematu. Czasami bardzo, czasami wcale. Cyrki...
> Do tego dochodzi calkowita kasza w teksturach na np. demku Superbike2001.
> Ma to miejsce glownie na sterach Detonator 2.25 i Fachmanie 1.2 (bez
> roznicy)
> Na sterownikach ASUSa V6600/V6800 v.3.68 (z obsluga V3800) mijaja
> bole z artefaktami i teksturami. Tyle radosci. Wydajnosc gorsza.
> Gry wieszaja sie bez zmian ;-(
>
> 3. Wydajnosc a przezroczystosc.
>
> Dziwi mnie tez kosmiczna roznica w wydajnosci, gdy pojawia sie
> przezroczystosci.
> W RallyMasters na przyklad, po ustawieniu wszystkiego na max w
> 1024x768x32bit
> gierka smiga 50-70fps w "previewce". Ok. 30-40fps w rajdzie na cztery
> maszyny. Ciagnie pieknie, az milo... do momentu, gdy pojawia sie duzo
> dymu albo kurz ;-( (Indonezja). Gra tak zwalnia, ze az w oczy szczypie
> a na "liczniku klatek" czasami pojawia sie ich zaledwie 10-14 fps. Malo
> tego.
> Zauwazylem, ze ma to miejsce tylko wtedy, gdy kurz przeslania pojazdy.
> Gdy ujecie jest "z boku" a jest go tyle samo (pojazdy przeciez tez te
same)
> nie ma to juz takiego znaczenia. Podobnie koszmarnie zwalnia w RolleCage2
> przy przejzdzie przez walace sie zabudowania czy eksplozje.
>
> A moze chcialaby dusza do raju i to normalne?
> Siada juz TnT2 w 1024x768x32bit z all max detal ?
>
> Jak na ironie jedynymi grami, gdzie gra sie super komfortowo a fps nie
spada
> ponizej 25fps w najwiekszym mlynie sa Unreal i UnrealTournament. Zawsze
> mialem z nimi (ich predkoscia) najwieksze problemy na P2B (slaby proc).
> Teraz chodza jak zloto bez nawet sladu zwiechy.
>
> pozdrawiam wszystkich liczac na pomoc.
>
> ...lekko podlamany
> --------------
> JeRRy
> ---------------
>
>
>
>
Mi TNT2 siada na 640x480x16 (mam na mysli spadek ponizej 40fps), tez mam
Durona. Widzialem u kumpla co sie dzieje w polaczeniu Durona z GeForcem ->
gry fruwają sobie ostro, zero jakichkolwiek przyciec czy skokow, poprostu
zasowa.
PS: nie widzialem jeszcze takich farfocli na ekranie u zadnego z kumpli,
ktorzy maja Durona! :))) u 4 facetow to chula i sa bardzo zadowoleni!

Ruppert
** ruppert_at_gemini.net.pl **



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:51:31 MET DST