Re: modemlog.txt - jak przywrócić i uaktywnić skasow

Autor: Ala (noshit_at_poland.com)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 08:18:22 MET

Ostatnio "Feromon" <feromon_at_interia.pl> na grupie pl.comp.pecet
napisał/a:

>U mnie plik modemlog.txt istnieje jakis, ale biezacy log jest w pliku
>nazwie mosemu, a mianowicie :Motorola 56 PCI.TXT
>Poszukaj, moze pisze do innego pliku?

Mój modem to Sierra V.34 PnP Modem SQ 3485 - i niestety nie znalazłam
żadnego pliku z 'sierra' w nazwie który zaierałby jakieś logi :-(
Jak właściwie, analogicznie to Twojego pliku, powinien nazywać się
taki plik umnie? Sierra 33600.txt ? Jak sądzisz?

Ala

--
"Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale niektórzy z nas sięgają po gwiazdy."
 O.Wilde