BorgTV i problemik

Autor: LoKo (hubert_at_west.tarnow.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 08:14:05 MET

CZesc.
Mam karte FlyVideo II. Chodzila mi rewelacyjnie na Borgu 2.1a (plyta
gigabyte, athlon 700, 128 ram, Vodoo3 2000 AGP).
Zmieniłem karte graficzna najpierw przez tydzien Riva tnt m64 32 mb agp i
borg po uruchomieniu pokazuje index ok i gdy dam uruchom to wiesza sie (borg
nie system - ctr+alt+del i zamykam borga bo nie odpowiada).
Myslalem, ze to karta graficzna cos sypie i zmienilem na winfasta Gforce2 mx
32mb agp i nadal jest to samo. Czy moze mi ktos pomoc bo nie moge ogladac C+
Z gory dziekuje
LoKo