LIVE! - spdif do wzmacniacza?

Autor: hi_res evil (brandyou_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 08:27:36 MET

kolejny dzień, kolejny problem:
może ktoś wie, jak i dlaczego:

podłączyć cyfrowo LIVE'a 1024 OEM do wzmacniacza (coax lub optical)???

zrobiłem coś takiego (ale nie wiem czy dobrze):
po długich naradach w sklepie i przeczesaniu wszystkich kabli nie znalazłem
oczywiście takiego, co by miał z jednej strony 3,5mm jacka a z drugiej
cincha (jednego - do coax'a)
zdenerwowany wróciłem do domu i podłączyłem spdifa z coax'em kabelkiem z
jackiem i dwoma cicnchami - z tym że teraz jeden cinch beztrosko sobie zwisa
obok wzmacniacza...

o dziwo dźwięk jest nawet dość czysty i wyraźny i wszystko byłoby pięknie
gdyby nie:
-dźwięk mam co najwyżej prologic mimo odtwarzania plików .ac3 (tu pewnie
robię coś nie tak, ale jestem zielony jak obcy)
- no i zwisa mi kabelek (jakoś to mnie drażni...)

pytanie: co mam zrobić żeby wszystko grało i miło by było też dźwięk DD
uzyskać??

mam nadzieję że zbytnio nie zamieszałem

hi_res evil