Re: SB Live / SB 128.

Autor: darkpm_at_my-deja.com
Data: Fri 03 Nov 2000 - 14:30:10 MET

> Obecnie mam starą sypiącą się kartę muzyczną Aztecha
> i chcę ją zmienić. W związku z tym mam parę pytań:
>
> 1. Czym tak właściwie różni się SB Live od SB 128?

  SB Live dzięki prockowi dzwięku załatwia sporo efektów sprzętowo
odciążając procesor, lepiej obsługuje efekty 3D (128 słabo to robi,
jeśli w ogóle, sam mam 128 :-) , w LIVE możesz używać własnych banków
dźwiękowych SF2 do odtrwarzania MIDI (jedynym ograniczeniem jest ilość
RAM-u)

> 2. Zamierzam wykorzystywać swoją kartę głównie do
> odtwarzania muzyki (mp3, mam podłączoną przez line
> out'a wieżę) i nagrywania (domowe studio, gram na gitarze)
> nie planuję korzystania ze standardów dzwięku jak Dolby,
> czy coś takiego - żadne domowe kino. Czy opłaca mi się
> dopłacać 300zł do SB Live'a zamiast SB 128?

  Jeśli rzeczywiście tylko do tego to proponuję SB 128 (ma
częstotrliwość próbkowania do 48khz). Ale radzę się zastanowić co w
przyszłości.... SB live nie wiele droższy jest od SB 128....
Pozdrawiam, Dark_PM

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.