Odp: Problem z dyskiem logicznym

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 23:52:39 MET

Ale po zalozeniu partycji wczesniej jeszcze chodzila ok.
Potem niestety nie wiem z jakich niby przyczyn tak sie stalo ze nie mozna
urochomic.
NDD mam z serii NU 2000.

Użytkownik Krzysztof Pawleta <pawletak_at_priv5.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A014060.F03DF611_at_priv5.onet.pl...

> a) Dysk mógł być utworzony/formatowany/modyfikowany przez
PartitionMagic'a -