Re: Duże i małe litery w nazwach plik

Autor: Paweł R. Nadolski (yogurt_at_pitow-129.pitow.wroc.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 12:10:49 MET

On Wed, 1 Nov 2000, SatH^Raa wrote:
> Wlasnie... Kolega Yogurt chyba nie zapoznal sie do konca z WinME

Masz mnie. Wcale się z bliska nie zapoznałem, a czytając na listwach
czego to Koza nie może lub ma ukryte/poblokowane mam coraz mniejszą
ochotę na zmianę posiadanej wersji windy.

> bo inaczej by zauwazyl ze w View/folder Options NIE MA pstryczkow od tego,

Spróbuj przestawić w Registry
[HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced]
DontPrettyPath (DWORD) z 1 na 0
Przy przełączaniu pstryczka "Allow all uppercases names" właśnie to
się zmienia.

> a w TWEAK UI (takze w wersji dla WinME) NIE MA na zakladce Explorer
> "Adjust case of 8.3 filenames".

Hmmm, a probowałeś zainstalować starą wersję TewakUI? Może wówczas
opcja się pojawi? Tak czy siak, IMHO ten pstryczek zmienia jeden wpis
do rejestru w:
[HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\CabinetState]
Gdy ptaszek jest, to zmienna "Settings" ma piąty bajt równy "0b", gdy
nie ma, to piąty bajt wynosi "8b.

Pozdrawiam

--
Yogurt                        mailto:Yogurt_at_pitow-129.pitow.wroc.pl
Prezent dla kogoś?    Le Clip!    http://www.pitow.wroc.pl/~LeClip/