Re: Duże i małe litery w nazwach plików !

Autor: SatH^Raa (fran_y2k_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 13:21:56 MET

> One nie są tak wyświetlane, tylko takie są w rzeczywistości. I tak w
> windach serii 9x było od zawsze, bo tak działa FAT.

> W Exploderze View/Filder Options... i tam trzeba poszukać właściwych
> pstryczków. Dodatkowo TewakUI i na zakładce Explorer jest ptaszek do
> "Adjust case of 8.3 filenames".
> Jeszcze innym rozwiązaniem jest wykorzystanie PropertiesPlus! i
> przerobienie wszystkich nazw na małe. ~;-)

    Wlasnie... Kolega Yogurt chyba nie zapoznal sie do konca z WinME bo
inaczej by zauwazyl ze w View/folder Options NIE MA pstryczkow od tego, a w
TWEAK UI (takze w wersji dla WinME) NIE MA na zakladce Explorer "Adjust case
of 8.3 filenames". Zgodze sie ze w WIN9x przelaczanie sie pomiedzy tymi
trybami odbywalo sie na tej zasadzie. Ale w WinME jak do tej pory tego nie
zauwazylem... Moze zle szukam ? Albo jestem slepy ?

Z powazaniem
SatH^Raa