Re: pytanie o Live'a i wieze Technics

Autor: Dominik Łaszewski (domi_at_poznan.mtl.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 20:39:36 MET

InSane wrote:

> witam
>
> nie wiem czy to odpowiednia grupa (mam nadzieje ze tak)
>
> mam wielka prosbe otoz kupilem okazyjnie wieze Technics ST-CH730 (zaden
> przeboj po prostu mala wieza + 4 glosniki bez centralnego)
> posiada ona system prologic i mam teraz pytanie czy kupujac Soundblastera

nie znam tej wieży ale jeżeli ma dekoder Prologic to powinna mieć też
centralny bo taka jest specyfikacja systemu Dolby Prologic, sprawdź na
tylnej sciance czy jest wyprowadzenie na głosnik centralny.

> Live'a bede mogl osiagnac efekty 3d oferowane prze te karte tzn. czy ten
> prologic w wezy nic mi nie "zepsuje"?

żeby Prologic zadziałał wieża musi dostać sygnał zakodowany w Dolby
Surround, niektóre gry to obsługują np. Need for Speed 3, mam wieżę Sony
z Prologic i działa super.

> i drugie pytanie jak bedzie zachowywal sie caly ten system jezeli kiedys
> dokupie dvd?

filmy na DVD zwykle mają scieżkę dzwiękową w Surround więc nie powinno
być żadnego problemu.