Re: pytanie o Live'a i wieze Technics

Autor: kkicaj (kkicaj_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 23:05:09 MET

czes ja mam liva i technicsars-eh760( 5 glosnikow)
jeden dylemat to ze wieza nie ma cyfrowego wejscia
liv chodzi spoko choc jesli chodzi o dvd to lepszy jest system digital
ktoreego wieza nie posiada
pozatym to jest ql
ale live to dziwna karta i mialem znia troche problemow przedewszystkim ze
cicho dzialala

kkicaj
Użytkownik "Dominik Łaszewski" <domi_at_poznan.mtl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Soundblastera