Re: Przetaktować Procesor ; Wiatraki precz

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 19:20:08 MET

> Trochę się mylisz. Nie mam nic przeciwko udoskonaleniom, ale muszą być one
> sensowne.

Chlodzenie wodne jest bardzo sensowne. Jest o niebo wydajniejsze. Lecz
przyznaje racje ze jest ryzykowne. Trudno jest zrobic tak zeby wszystko bylo
szczelne ale do wykonania. Gdy zaczynalem robic moje chlodzonko wodne dwa
razy zdazyla mi sie powodz z powodu zle przemyslanego problemu. Lecz pomimo
zalania plyta przezyla i po osuszeniu pracowala dalej.
Nie demonizawalbym jezeli chodzi o zalania woda. Na plycie wiekszosc
elektoniki to elementy cyfrowe a te operuja glownie na napieciach a nie
pradach ktore moga byc grozne. W 95 % zalania plyty skonczy sie to tylko
zwisem i nic pozatym. Teraz gdy wszystko przemyslalem i wyciagnalem wnioski
z poprzednich eksperymentow moje chlodzonko jest bardzo szczelne i nawet
umyslne proby pozbawienia "przypadkowo" szczelnosci sie nieudaly.
Pozdro
Dexter