Re: Przegrywanie płyt CD wielosesyjnych muza+prezentacja

Autor: Wojt_at_s
Data: Wed 01 Nov 2000 - 19:05:32 MET

> Dzieki za pomoc, calkiem niezle mi sie kliknelo z ta "MAMA CDrwina":). Ale
> do konkretów narazie jednego jestem pewien CloneCD kopiuje cala plyte ale
> nagrywa tylko pierwsza sesje konczy ja w dowolnie wybranym przez
uzytkownika
> stylo (trzy opcje wyskakujace przed rozpoczeciem nagrywania). Sprawa druga
> nie wiem jaki mam BIOS w nagrywarce sorry za lamerskie pytanie ale jak
> podpatrzec ten numer?.Z DiscJugglerem nie probowalem bo go nie mam a
> sciaganie idzie bardzow wolno.

tak - zrzuca na dysk cala plyte - zawsze tak jest
a nagrywanie - zgadza sie - mi konczyl (mowie o DiscJugglerze bo tylko
on potrafil a ClonaCD chyba jeszcze nie bylo) zaraz po napelnieniu
bufora poczatkiem drugiej sesji z obrazu plyty na twardzielu
zaraz potem wywalal jakis dziwny blad.

Jak sprawdzic wersje biosu?

Jak juz masz CDRWina to np. nim (ale inne programy tez pokazuja)
Odpal np "Devices and Setting" a w miejscu gdzie masz zakladke "Recorders"
("Readers" tez mozesz wybrac tylko wtedy jesli masz inny cd-rom to trzeba
wybrac Yamahe) - ponizej jest okienko "Devices" a w nim od lewej
trzy numerki (numer kontrolera, numer jednostki logicznej, numer urzadzenia)
potem nazwe urzadzenia "Yamaha"
potem symbol urzadzenia "CRW4416E"
a na koncu wersje biosu np "1.0g"