Re: ABIT KT7 & Duron 600@900

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 19:16:07 MET

Hi!

"Martin" <ramax_at_go2.pl> napisales(as):

>Duron 600 wg testów w sieci stosunkowo rzadko wyciaga wiecej niz 900 po
>dopaleniu.

Ciekawe ze procki za 35-36 tygodnia i na 1000 chodza... a wiekszosc
nowszych 600tek bez problemu na 950.

>Gosc wcale sie nie czepia bez sensu. Dopalanie o 50 MHz wiecej w
>tym przypadku mija sie z celem.

Poza wlasna satysfakcja.

>No chyba po to, zeby szpanowac przed
>kumplami testami predkosci o pare procent wyzszymi...

Rowniez.

>No i zwiekszyc o pare
>procent ryzyko spalenia CPU, oczywiscie.

Jassssne.... :)

>Sam masz Kolego kompleks nizszosci.

Raczej nie.. jak na arzie na mojej rakietce wszytsko chodzi ok.

>Nad czym? Nad bezmyslnoscia niektórych maniaków predkosci?

Nad przyczepianiem sie o byle co bez dawania konkretnej odpowiedzi na
przyklad.

--
Pozdrawiam !!!
MGB