Re: Przegrywanie p³yt CD wielosesyjnych muza+prezentacja

Autor: HelAnd (heland_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 21:05:49 MET

Witam !

> tak - zrzuca na dysk cala plyte - zawsze tak jest
> a nagrywanie - zgadza sie - mi konczyl (mowie o DiscJugglerze bo tylko
> on potrafil a ClonaCD chyba jeszcze nie bylo) zaraz po napelnieniu
> bufora poczatkiem drugiej sesji z obrazu plyty na twardzielu
> zaraz potem wywalal jakis dziwny blad.

Ustaw sobie opcjê 'track at once' zamiast 'disk/session at once' w przypadku
przegrywania p³yt wielosesyjnych - na pewno pomo¿e. Natomiast w przypadku
przegrywania p³yt jednosesyjnych miej ustawione 'disk/session at once'.
Kiedy¶ mia³em ten sam problem.

--
Pozdrowienia z Helu :)
HELAND heland_at_kki.pl