Re: ABIT KT7 & Duron 600@900

Autor: Martin (ramax_at_go2.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 23:54:52 MET

> Na 2GHz nie pojdzie - ograniczenia technologiczmne.

> Twoja najwyrazniej ja przewyzsza. Jak nie masz nic do powiedzenia to
> sie nie czepiaj bez sensu. A jesli masz kompleksy bo np. masz 166 to
> tez zamilcz.

 Duron 600 wg testów w sieci stosunkowo rzadko wyciaga wiecej niz 900 po
dopaleniu. Gosc wcale sie nie czepia bez sensu. Dopalanie o 50 MHz wiecej w
tym przypadku mija sie z celem. No chyba po to, zeby szpanowac przed
kumplami testami predkosci o pare procent wyzszymi... No i zwiekszyc o pare
procent ryzyko spalenia CPU, oczywiscie. Sam masz Kolego kompleks nizszosci.

> Zupelnie nietrafiona analogia.

dlaczego? Prawie trafiona, tylko gdyby zamiast 200 bylo ze 150-160... No i
zamiast syrenki jakis zachodni wozik. Sens zostal mniej wiecej zachowany.

> Ty sie lepiej zastanow.
> --
Nad czym? Nad bezmyslnoscia niektórych maniaków predkosci?

                    Martin