Re: AVERMEDIA phone98 zgrywanie w formatach takich jak .mpg itp (nie

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 23:55:48 MET

"Witold Jamroż" wrote:

> nie mogę nagrać klipu w jakimś dobrze skompresowanum pliku jak np. mpg.
> mpg. Klip avi co prawda ma wyższą jakość, ale osiąga gigantyczne rozmiary.
A masz już procesor 2GB który by się wyrobił w czasie ze ściąganiem i
kompresją w locie do MPGa???
Jednak jak masz 400MB to możesz popróbować kompresować do DivXa (ale to
kompresor niechcianego przez ciebie AVI - jednak da się np. skompresować do
dwukrotnie mniejszego pliku...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|