Re: problem z Riva 128

Autor: Wojt_at_s
Data: Wed 01 Nov 2000 - 18:33:11 MET

> Jaki system operacyjny?
>
> U mnie pod Windows NT 4.0 z najnowszymi sterownikami nVidii OpenGL chodzi
> idealnie, nawet w Quake II da się bez problemów pograć :) Diamond Viper
v330
> z Rivą 128 i 4 MB SGRAM.

dlugo mialem konfiguracje: plyta FIC PA-2011 (VIA MVP3) + RIVA128 PCI (STB)
a potem WinMAX (tez RIVA 128 ale na AGP) i z OpenGLem nie bylo nigdy
problemu w WinNT i Win95
Natomiast nie rozumiem dlaczego w Win98 tej karty nie udalo mi sie uruchomic
(sterowniki byly zawsze "W9x") - tzn dzialala ale w 640x480x8bit.
Moze przed instalacja sterownikow trzeba bylo VIAServicePacka dac ?