Re: Pentium III ale jaki ???

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 00:00:21 MET

Witold Wilk wrote:

> W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Malcolm X., twierdzi
> ze.......
> : Mam zamiar przesisc sie z P2_at_333 na P3.
>
> IMHO Amd Duron, a nie PIII, b. zblizona wydajnosc, z ta roznica, ze
> Duron kosztuje kilka razy mniej od PIII :)

Pytano o P3 (kupię np. durona i później będę wysyłał takie posty jak
większość ostatnio: o kłopotach z płytą - posty typu "GeForce nie działa",
"Nie da się DMA dla CD-ROMu"...)
Przychylam się do pytania: który P3 ma obecnie najlepszy wsp wydajność/cena
???

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|