Re: Problemy z DivX

Autor: krzychO (krukol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 14:22:00 MET

Ja mam do was taka mala prosbe. Wszyscy mowia o tych sterownikach Ali do agp
i ide , a ja juz nie wiem czy mam wlasciwe , czy co, bo problem z divxami
tez mnie nurtuje. Przechodzac do sedna , czy moglibyscie dac jakies
konkretne namiary na ww pliki?
dzieki z gory - krzychO
Użytkownik gruesome <gruesome_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych