Re: Problemy z DivX

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 11:14:26 MET

Pamietnej chwili Tue, 31 Oct 2000 21:30:30 +0100
RusH obwiescil nam co nastepuje:
>Użytkownik DysoN <dyson_at_viper.pl>

>to nie jest iBX !!! to jest BXcel ;o))) no i juz wiadomo czemu ci szarpie
>... ten chipset to zgnilek total ..juz na LX by bylo szybciej

Nie wiem czemu ludzie sie czepiaja BXcel to po prostu inna nazwa chipsetu ALi
Alladin Pro 2 czyli w zasadzie to samo co ALI5 dla intela. A takie chipsety sa
m. in. na plytach Asusa. U mnie na bxcel odtwarza divx plynnie 640x480 na
celeronie 400 (karta lipna S3 Trio3D2X). Aha zeby system chodzil plynnie
trzeba oczywiscie wgrac sterowniki ALi do agp i ide.

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /