Re: Problemy z DivX

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 14:38:49 MET

Pamietnej chwili Wed, 1 Nov 2000 14:22:00 +0100
krzychO obwiescil nam co nastepuje:
>Ja mam do was taka mala prosbe. Wszyscy mowia o tych sterownikach Ali do agp
>i ide , a ja juz nie wiem czy mam wlasciwe , czy co, bo problem z divxami
>tez mnie nurtuje. Przechodzac do sedna , czy moglibyscie dac jakies
>konkretne namiary na ww pliki?

najnowsze gdzies na www.ali.com.tw
poza tym na wielu innych np. ftp://asco2.dhs.org
Sterownik agp musisz wgrac przed instalacja karty graficznej, w moim przypadku
musialem od nowa instalowac Windows.

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /