Re: Opinie na temat COMBO

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Oct 2000 - 21:39:39 MET

> Jak koniecznie chce DVD, niech kupi zamiast napędu CD odtwarzacz DVD,
> ale ja po prostu takich odtwarzaczy nie polecam bo są nieco bez sensu :)
> Na komputerze nawet film w DivXie wygląda dobrze, a jak trzeba wysokiej
> jakości to i tak albo osobny napęd z kartą dekodera, albo zewnętrzny
> stacjonarny odtwarzacz tylko wchodzi w grę...

Prawda zasadniczo. Tylko juz kilka watkow typu 'opinie na temat combo'
poszlo w kierunku kup osobno - combo to 'kupa' - i to moim zdaniem
pisanych przez ludzi, ktorzy nie widzieli combosow na oczy. A ja jestem
zainteresowany opinia ludzi u ktorych ta 'kupa' chodzi i czy oraz
ewentualnie jakie pojawiaja sie problemy. Mam tu ktos te combosy
(szczegolnie interesuje mnie Ricoh)?

Mawi