Re: Opinie na temat COMBO

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 04:58:18 MET

Użytkownik "Mawi" said:

> Prawda zasadniczo. Tylko juz kilka watkow typu 'opinie na temat combo'
> poszlo w kierunku kup osobno - combo to 'kupa' - i to moim zdaniem
> pisanych przez ludzi, ktorzy nie widzieli combosow na oczy. A ja jestem
> zainteresowany opinia ludzi u ktorych ta 'kupa' chodzi i czy oraz
> ewentualnie jakie pojawiaja sie problemy. Mam tu ktos te combosy
> (szczegolnie interesuje mnie Ricoh)?

Jak ktos jest uparty to i tak kupi szajs. Skoro uwazasz, ze combo RW to
takie cudo, to podaj mi chociaz jeden powod wiecej, (oprocz tego ze mniej
miejsca zajmuje), dla ktorego warto miec bardziej takie urzadzenie niz
klasyczny zestaw DVD + nagrywarka. Bo ja nic takiego nie zauwazylem. Wrecz
przeciwnie. Nawet cenowo nie wypada lepiej. Ja nie jestem przeciwnikiem RW
Combo, tylko ogolnie wszystkiego co ma takie cos w nazwie. ). Popatrz na
firmy ktore produkuja najlepsze CDR-y. Ani Teac, ani Plextor nie maja nawet
jednego modelu Combo w swojej ofercie. Z kazdego sprzetu hybrydowego, z
ktorego mialo wyjsc cudowne polaczenie funkcjonalnosci i ceny zawsze
wychodzilo wielkie g... (vide: chipsety Intel-a, drukarki Canon-a)

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl