Re: obudowa Samsunga - Bydgoszcz

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 02:59:53 MET

On Tue, 31 Oct 2000 02:09:41 +0100, Rysiul wrote:
>Czesc
>Czy ktos z was mial z nimi do czynienia. Niestety nie wiem dokladnie
>jaki to model, w sklepie tylko na zamowienie ;(
>Z opisu: wyciszony zasilacz, grube blachy, cena 220zl.

No nie mam enlighta, ale mam Highscreen SkyTower (Vobis) - stara,
bezśrubkowa (nawet śledzie to osobny patent - kiedyś była
zaje^H^H^H^Hsuper ;) 5 dziur dużych i dwie małe - niestety (a może
stety) AT, a zasilacz nie widze jaka moc, ale to highscreen model
HP-200PPFN (model zasilacza of coz). No i oczywiście Bydgoszcz ;)

--
Jarosław Kamper     jarekkam_at_alpha.net.pl     http://kki.net.pl/~jarekkam
  On jest chiackier i jego to wali, bo możesz mu naskakać, a on już Ci