Re: dupa-blada-czekolada...

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 23:07:25 MET DST

Użytkownik ".kurt" <kurdt_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Tzn.
> a po
> nie
>
> Czyli potrafi rozlaczyc z siecia i wlaczyc program do poczty i pobrac listy?
> Jesli tak, to gdzie "lezy i ile wazy"? :-)

Połączyć i rozłączyć z siecią tak. Program pocztowy możesz tak skonfigurować,
aby po uruchomieniu sam pobierał i wysyłał pocztę, wtedy to zadziała. Zresztą
niektóre programy pocztowe mają możłiwość sterowania z linii poleceń -
wystarczy utworzyć batcha z takimi poleceniami i uruchamiać go przy pomocy
NetLaunch. Program można ściągniąć z
http://www.blackcastlesoft.com/netlaunch/download.asp.

--
Pozdrawiam