Re: Asus K7T, zmiana mnoznika....

Autor: Robert Śliwa (r_sliwa_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 13:33:43 MET DST

> slyszalem, ze w nowych modelach ma juz zablokowana mozliwosc zmiany
mnoznika
> i obecnie tylko na Abicie mozna zmienic mnoznik pod Duronem, jesli tak to
> jak sprawdzic, na ktorym sie da, a na ktorym nie???

mozesz napisac jasniej o co Ci chodzi? to znaczy: jak sprawdzic czy na
plycie Abita mozna podkrecic Durona? czy chodzi Ci o cos innego?

Poza tym moze pomorzecie uzupelnic mi wiedze na temat prockow i gniazd pod
jakimi siedza oraz magistral pod jakimi pracuja...
286 - z tego co wiem byl na stale polaczony z plyta glowna ale jaka
magistrala?
386 - magistrala 33 Mhz ale jaki slot?
486 - magistrala 33 ale nie znam slotu
Pentium - Socket 7 i magistrala 33
Celeron - magistrala 66 i slot1 a pozniej chyba PPGA
Pentium II - Slot 1 magistrala 66 i 100
Pentium III - magistrala 133? i jaki slot?
Celeron 2 - pod czym to chodzi?
Duron - to samo pytanie
Athlon - SlotA ale jakka magistrala?
Poza tym mozecie uzupelnic (wskazane) moj opis o procki ktorych nie
wymienilem...

Pozdrawiam!

Robert Sliwa