Re: Do podkrecaczy Durona

Autor: Michal Kupski (michal_at_r3-wbk.gliwice.pik-net.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 12:29:46 MET DST

Cześć !

~~ Guybrush Threpwood ~~ napisał(a) w wiadomości:
<8r1h66$fe0$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Ale pojawily juz sie blokowane i to bez widocznie wycietych nozek.
>Mozesz sobie laczyc L1 i L7 ile chcesz a on i tak ani drgnie (6x100).

Łączenie tak, a co z rozłączaniem ? Tzn. po połączeniu mnożnik ustala
płyta, ale jak wygląda sytuacja gdy płyta nie ma tej opcji, a my
chcąc podkręcić Durona przełączymy na nim mostki tak by mnożnik był np. 8x ?
(o ile wiem tylko Abit i Asus mają zmianę mnożnika 'z płyty')

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry --