Re: Chcę ulepszyć swój komp. Pomóżcie mi wybra

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 21:19:30 MET DST

Hi!

"bamber" <bamber_at_arno.pl> napisales(as):

>Katmai i Copermine, możesz mi coś więcej na ten temat powiedzieć i
>ewentualnie który lepszy?

Lepszy jest koperek. Ma 2 razy mniejszy cache L2 ale pracujacy z pelna
czestotliwoscia proca.

> Z tego co już chyba wiem, to Copermine jest na
>FCPGA a Katmai na Slot1, jeśli się mylę to mnie popraw, co je jeszcze różni?

Katamaie sa na Slot1 a koperki i na ten i na ten.

>A z płyt to Abit BE6-2 lub BX133 RAID, wg Ciebie która płyta lepsza? Czy
>może jest jeszcze jakiś inny model Abit'a godny polecenia?

Z Abitami bywaja ostatnio problemy...

>Kartę graf. (większość zastosowań to gry, czasami PhotoShop, Corel) to TNT2
>32MB lub GeForce'a. Jak się już pewnie zorientowałeś, to
>nie jestem nabierząco z nowościami, więc mam jeszcze pytanko o tego
>GeForce'a: widziałem w tematach takie nazwy jak: Geforce 256, Geforce 2 MX,
>Geforce 2 GTS i pewnie jeszcze kilka innych; jakie są różnice między nimi?

GF2 GTS - najnowszy, pelny GeForce
GF2 MX - ten sam rdzen co GTSa ale nizsze taktowanie, magistrala 64
bit zamiast 128 i pamiec SDR a nie DDR.
GF256 - zapomnij, pierszy GF
GF256 DDR - najkorzystniejszy stosunek cena/wydajnosc - to pierwszy GF
akle z szybkimi pamieciami. w 1024x768 i wyzej jest szybszy od MXa.

Pozdrawiam !!!
MGB
mgb_at_poczta.onet.pl
ICQ #49474044