Re: Re: Chcę ulepszyć swój komp. Pomóżcie mi wybrać odpowiednie podzespoły.

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 23:51:28 MET DST

Raczej jestem nastawiony na PIII - słyszałem, że są dwa rodzaje PIII -
Katmai i Copermine, możesz mi coś więcej na ten temat powiedzieć i
ewentualnie który lepszy? Z tego co już chyba wiem, to Copermine jest na
FCPGA a Katmai na Slot1, jeśli się mylę to mnie popraw, co je jeszcze różni?

A z płyt to Abit BE6-2 lub BX133 RAID, wg Ciebie która płyta lepsza? Czy
może jest jeszcze jakiś inny model Abit'a godny polecenia?

Kartę graf. (większość zastosowań to gry, czasami PhotoShop, Corel) to TNT2
32MB lub GeForce'a. Jak się już pewnie zorientowałeś, to
nie jestem nabierząco z nowościami, więc mam jeszcze pytanko o tego
GeForce'a: widziałem w tematach takie nazwy jak: Geforce 256, Geforce 2 MX,
Geforce 2 GTS i pewnie jeszcze kilka innych; jakie są różnice między nimi?

Jeśli ktoś zna dobre strony WWW odpowiadające na moje pytania, to niech poda
adresy na priva.

--
Dzięki i pozdrawiam
bamber_at_arno.pl