Re: Gniazda PCI 64 bity w domowym komputerze - dyskusja z priv-a

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 16:27:26 MET DST

Roman Sąsiada wrote:

> Tak, dlatego odsyłam mojego dyskutanta z priva (o, gdzież on...) do
> notki z newsrooma CHIP-a, opisującej właśnie tę płytę. Problem jest z
> tym, że on mówił o swojej płycie pod Amd K5/K6, a to jako żywo nie
> pasuje do pojęcia stacja robocza lub mały/średni serwer :-))

Z tego co pamietam to nikt nie wypuscil popularnego chipsetu dla
procesorow pod Socket7 i jego mutacje z szyna PCI64 (aczkolwiek mozna
bylo
znalezc sloty 64-bit w serwerach markowych producentow dla Socket7 i z
chipsetami wlasnymi np Compaq). Pierwszym takim chipsetem jest dopiero
RCC Champion (SerwerWorks IIILE), ktory zostal wlasnie zastosowany w
plycie
ASUS CUR-DLS.

Piotrek