Odp: Błąd CRC podczas rozpakowywania

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 16:22:44 MET DST

Cześć!

> Blad CRC podczas rozpakowywania archiwow komunikowany przez archiwizer
jest
> bledem sumy kontrolnej archiwum a nie pamieci.

    Chyba nie zawsze, na starym kompie mam lekko padniętą jedną kość SIMM.
    RAR przeważnie rozpakowuje mi archiwa z błędami CRC gdzie niegdzie.
    Testowałem wszystko (bardzo zależało mi na tych archiwach) i wyszło na
to że po wyjęciu
    jednego z pary SIMM'ów wszystko jest OK.
    Nie przeszkadza to w normalnej pracy chociaż a wszelki wypadek nie
trzymam już na tej maszynie cennych rzeczy.
    BTW: ktoś wie jak znaleźć który z dwóch SIMM'ów jest padnięty. Muszę
zawsze włożyć po dwa
    (chipset VX).